בוק בת מצווה עם סוסים

אייקון-תמונה
בוק בת מצווה

בוק בת מצווה

בוק בת מצווה עם סוסים

תמיד אהבתי חיות, מכל סוג למען האמת, אבל, לצערי ההורים שלי לא הרשו לי ולאחי להחזיק או להכניס חיות הביתה. היום כשאני אמא בעצמי אני יכולה טיפה לנסות ולהבין שחיה היא לא ריהוט, היא זקוקה לטיפול יומיומי מה שגורר גם הוצאה כלכלית לא קטנה.

כשהילדים שלי גדלו קצת והתחילו לדרוש כלב, הרעיון התגנב לראש שלי וישב שם תקופה לא קצרה עד שנקרתה בפנינו הזדמנות להציל כלב שהושלך פצוע בצידי הכביש ונדרש להחלמה.

קוקי בילתה איתנו כמעט 3 שנים ולצערי נפטרה בגלל מחלה.

עד שקוקי היתה בחיינו, ביקשו ממני לצרף סוסים לבוק בת מצווה כמעט על בסיס יומי. נורא חששתי מהצעד הזה, לא כי אני פוחדת מהסוסים עצמם אלא מהפחד שסוס הוא חיה אחרי הכל ולא יהיה ניתן לצפות את ההתנהגות שלו. יותר ממה שהוא יתאים עצמו אליו – אנחנו נצטרך להתאים עצמינו אליו וזה פשוט לא תמיד אפשרי כשאנחנו באמצע צילומי בוק בת מצווה, ממהרים להחליף לא מעט סטים של ביגוד, במרדף אחרי השמש שבכל רגע שוקעת עוד ועוד – איפה נכניס לכאן גם סוסים?

היו פעמים שבהם "נשברתי" והסכמתי שיביאו סוסים מהחוות שקרובות ללוקיישן שאני מצלמת. אבל פעם אחר פעם התאכזבתי... היו לא מעט פעמים שהבחור מהחווה פשוט לא הגיע. פשוט ניתק את הטלפון ולא היה זמין. לא רוצה אפילו לזכור כמה כאב לי הלב על ילדת הבת מצווה שבכתה באמצע הבוק שלה... היו פעמים שהגיעו סוסים איך לאמר? לא הכי חתיכים באורווה... אבל אני לא שופטת את הקנקן...

ואז יום אחד התקשרה אלי לקוחה שכבר צילמתי את בנותיה הגדולות לבוק בת מצווה והפעם היא העמידה לי עובדה – יהיו סוסים! היא חיפשה, התעניינה, התקשרה, תיאמה, בחרה – ואז הגיע גבי!

גבי הוא בעל החווה שצמודה ממש למקום שאני מצלמת בו. הוא היה מקסים, אדיב, מתחשב, מצחיק – וחשוב לא פחות הביא 2 סוסים לילדת הבת מצווה שתוכל לבחור מתוכם.

הילדה היתה בעננים! האמת? גם אני כי מיד הבנתי שאני הולכת לצלם כאן תמונות יפיפיות... רצנו מהר מהר לתיק הבגדים שלה כדי לבחור את הבגד הנכון ובחרנו סוודר בצבע חרדל שהשתלב בצורה מושלמת עם הירוק מסביב והסוס החום... ואז, גבי שלף גם כובע בוקרים מושלם וסגר לנו את הפינה...

אם גם את רוצה לצרף סוס לבוק בת מצווה שלך – מוזמנת לפנות אלי ואקשר ביניכם.

 

בוק בת מצווה עם סוסים
בוק בת מצווה
בוק בת מצווה
בוק בת מצווה
בוק בת מצווה
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.